Перейти до основного вмісту

Анонсуємо Хакатон з медіаграмотності (7-9 грудня 2017)




Громадська організація «Інтерньюз-Україна» запрошує  медіа -активістів та журналістів до участі у Хакатоні з медіаграмотності з метою підвищиння рівня медіаграмотності серед журналістів. Захід відбудеться 7-9 грудня 2017 року у Києві в рамках реалізації проекту «Зміцнення незалежних ЗМІ в Молдові, Україні та Грузії».

Мета заходу – надати учасникам хакатону можливість реалізувати ідеї власних проектів в царині медіаграмотності, що передбачають технологічну складову, тим самим підвищуючи рівень медіаграмотності для ЗМІ, ГО та їх аудиторій.

Організатори запросять 10 команд. Кожна з команд має представляти редакцію ЗМІ чи неурядову організацію та має складатись з трьох представників. Один з членів команди повинен володіти знаннями щодо технічних характеристик пропонованого проекту

Упродовж трьох днів з учасниками поділяться досвідом спікери, редакції та організації, що успішно реалізовують проекти у сфері медіаграмотності. За допомогою тренерів та фасилітаторів учасники матимуть змогу доопрацювати ідеї своїх проектів та представити журі. Три найсильніші ідеї визначені журі отримають гранти $4500 кожен на реалізацію ідей в період з 11 грудня по 31 січня 2018 року. Команди-переможці повинні мати змогу укласти грантовий договір.

Який формат участі в конкурсі?
Потенційні учасники заповнюють форму http://bit.ly/2hmXcQ7, в якій мають подати опис розробленої ідеї проекту у сфері медіагромотності, яку вони планують реалізувати, і який передбачає технологічний компонент.

Критерії відбору

Організатори відбирають учасників Хакатону на основі інновацінйості ідей, актуальності та реалістичності реалізації проекту в короткі терміни.

Якою може бути тематика проектів з технологічною складовою?
- Інтерактивні проекти для взаємодії з аудиторіями;
- Освітні проекти, націлені на конкретні аудиторії;
- Фактчекінгові проекти;
- Проекти націлені на захист прав людини та інформування про права людини;  
- Проекти націлені на спостереження за політиками та політичними партіями з метою недопущення маніпуляцій;
- Медійні проекти націлені на полегшення доступу суспільства до об’єктивної та актуальної інформації.

Учасникам з-поза меж Києва організатори відшкодовують витрати на проїзд, забезпечують проживання і харчування.

Деталі Хакатону оновлюються на блозі https://mediahackathon.blogspot.com/

Термін подачі заявок: до 30 листопада 2017 року, 18.00. Організатори очікують, що відібрані учасники самостійно подбають про доїзд до Києва з подальшою компенсацією витрат.

Додаткову інформацію Ви можете отримати у координатора Хакатону Анни Калініченко за тел. (044) 458 44 40, (066) 364 28 08, або написавши на електронну адресу hkalinichenko@internews.ua.

Проект «Зміцнення незалежних ЗМІ в Молдові, Україні та Грузії» спрямований на покращення доступу до корисної інформації для громадян Молдови, України та Грузії через підвищення потенціалу місцевих засобів масової інформації. Він сприяє застосуванню інновацій в галузі журналістики, заохоченню діалогу серед молоді, покращенню навичок користування Інтернетом у людей похилого віку, а також стимулює співпрацю між журналістами з усіх трьох країн

Коментарі

  1. просимо надати аплікаційну форму для формулювання пропонованих на конкурс проектів та бюджету
    з повагою, Олександр Малицький, 093-5549446, Миколаїв

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго дня, потенційні учасники заповнюють форму http://bit.ly/2hmXcQ7, в якій мають подати опис розробленої ідеї проекту у сфері медіагромотності, яку вони планують реалізувати, і який передбачає технологічний компонент.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Гарне питання: А які ідеї ми можемо подати на Хакатон з медіаграмотності?

Ще два з половиною дні триває реєстрація на Хакатон з медіаграмотності в Києві (7-9 грудня 2017). Й очевидно, у вас можуть виникнути питання: а що ж очікується від команд? Адже термін "медіаграмотність" доволі обширний і не цілком зрозумілий. Отож, медіаграмотність для нас – це критичне мислення щодо інформації, продемонстроване українськими громадянами (користувачами Інтернету, креативним класом, студентами, вчителями, журналістами й навіть – гладачами ТБ, у що ми слабо віримо). Ми будемо відбирати  учасників Хакатону на основі інновацінйості ідей, актуальності та реалістичності реалізації проекту в короткі терміни (так, ми проситимемо реалізувати проекти до кінця січня 2018 року). Ось які таматики ми бачимо для Ваших проектів (ми наголошуємо на технічному компоненті – наприклад, використання карт, створення apps, сайту, лонгріду, спецрубрики на сайті, запис та публікація відео і тд)? - Інтерактивні проекти для взаємодії з аудиторіями; - Освітні проекти, націлені

Що б ви хотіли дізнатися про Хакатон, однак не спитали?:) Відповідаємо

Q: Чим і кому може корисним Хакатон? A: Хакатон в першу чергу націлений на посилення спроможності ЗМІ та НУО та  буде корисним медіа-активістам та журналістам, що зацікавлені в підвищенні рівня медіаграмотності своїх організацій та їх аудиторій через реалізацію проектів, що передбачають технічну складову. Q: Хто може взяти участь у конкурсі? A: Участь може взяти команда з трьох осіб, в яку входять представники редакцій ЗМІ чи НУО. Для успішного розгляду заявки важливо аби один з членів команди володів знаннями щодо технічних характеристик вашого проекту. Q: Що означає “технічна складова проекту”? A: Це означає що у вашій заявці повинно бути описане технологічне рішення на тему медіаграмотності. Проте що таке медіаграмотність - тут . Приклади залучення технологій - використання карт, створення мобільних додатків (applications), веб-сайту, лонгріду (від англ. long read - довго читати. Тут - великий матеріал\стаття), спецрубрики на вашому сайті, запис та публікація від