Перейти до основного вмісту

Гарне питання: А які ідеї ми можемо подати на Хакатон з медіаграмотності?

Ще два з половиною дні триває реєстрація на Хакатон з медіаграмотності в Києві (7-9 грудня 2017).

Й очевидно, у вас можуть виникнути питання: а що ж очікується від команд? Адже термін "медіаграмотність" доволі обширний і не цілком зрозумілий.

Отож, медіаграмотність для нас – це критичне мислення щодо інформації, продемонстроване українськими громадянами (користувачами Інтернету, креативним класом, студентами, вчителями, журналістами й навіть – гладачами ТБ, у що ми слабо віримо).

Ми будемо відбирати  учасників Хакатону на основі інновацінйості ідей, актуальності та реалістичності реалізації проекту в короткі терміни (так, ми проситимемо реалізувати проекти до кінця січня 2018 року).

Ось які таматики ми бачимо для Ваших проектів (ми наголошуємо на технічному компоненті – наприклад, використання карт, створення apps, сайту, лонгріду, спецрубрики на сайті, запис та публікація відео і тд)?

- Інтерактивні проекти для взаємодії з аудиторіями;
- Освітні проекти, націлені на конкретні аудиторії;
- Фактчекінгові проекти;
- Проекти націлені на захист прав людини та інформування про права людини; 
- Проекти націлені на спостереження за політиками та політичними партіями з метою недопущення маніпуляцій;
- Медійні проекти націлені на полегшення доступу суспільства до об’єктивної та актуальної інформації.

Й цей список можна розширювати:)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Анонсуємо Хакатон з медіаграмотності (7-9 грудня 2017)

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» запрошує  медіа -активістів та журналістів до участі у Хакатоні з медіаграмотності з метою підвищиння рівня медіаграмотності серед журналістів. Захід відбудеться 7-9 грудня 2017 року у Києві в рамках реалізації проекту «Зміцнення незалежних ЗМІ в Молдові, Україні та Грузії». Мета заходу – надати учасникам хакатону можливість реалізувати ідеї власних проектів в царині медіаграмотності, що передбачають технологічну складову, тим самим підвищуючи рівень медіаграмотності для ЗМІ, ГО та їх аудиторій. Організатори запросять 10 команд. Кожна з команд має представляти редакцію ЗМІ чи неурядову організацію та має складатись з трьох представників. Один з членів команди повинен володіти знаннями щодо технічних характеристик пропонованого проекту Упродовж трьох днів з учасниками поділяться досвідом спікери, редакції та організації, що успішно реалізовують проекти у сфері медіаграмотності. За допомогою тренерів та фасилітаторів учасники мати

Що б ви хотіли дізнатися про Хакатон, однак не спитали?:) Відповідаємо

Q: Чим і кому може корисним Хакатон? A: Хакатон в першу чергу націлений на посилення спроможності ЗМІ та НУО та  буде корисним медіа-активістам та журналістам, що зацікавлені в підвищенні рівня медіаграмотності своїх організацій та їх аудиторій через реалізацію проектів, що передбачають технічну складову. Q: Хто може взяти участь у конкурсі? A: Участь може взяти команда з трьох осіб, в яку входять представники редакцій ЗМІ чи НУО. Для успішного розгляду заявки важливо аби один з членів команди володів знаннями щодо технічних характеристик вашого проекту. Q: Що означає “технічна складова проекту”? A: Це означає що у вашій заявці повинно бути описане технологічне рішення на тему медіаграмотності. Проте що таке медіаграмотність - тут . Приклади залучення технологій - використання карт, створення мобільних додатків (applications), веб-сайту, лонгріду (від англ. long read - довго читати. Тут - великий матеріал\стаття), спецрубрики на вашому сайті, запис та публікація від