Q: Чим і кому може корисним Хакатон?
A: Хакатон в першу чергу націлений на посилення спроможності ЗМІ та НУО та буде корисним медіа-активістам та журналістам, що зацікавлені в підвищенні рівня медіаграмотності своїх організацій та їх аудиторій через реалізацію проектів, що передбачають технічну складову.
Q: Хто може взяти участь у конкурсі?
A: Участь може взяти команда з трьох осіб, в яку входять представники редакцій ЗМІ чи НУО. Для успішного розгляду заявки важливо аби один з членів команди володів знаннями щодо технічних характеристик вашого проекту.
Q: Що означає “технічна складова проекту”?
A: Це означає що у вашій заявці повинно бути описане технологічне рішення на тему медіаграмотності. Проте що таке медіаграмотність - тут. Приклади залучення технологій - використання карт, створення мобільних додатків (applications), веб-сайту, лонгріду (від англ. long read - довго читати. Тут - великий матеріал\стаття), спецрубрики на вашому сайті, запис та публікація відео. Однак цей список не є вичерпним.
Q: Яка цінність Хакатону для розвитку нашої ідеї?
A: Упродовж трьох днів заходу досвідчені редакції, організації та професіонали, що успішно реалізовують проекти у сфері медіаграмотності працюватимуть разом з Вами та допоможуть розвинути та вдосконалити Ваші ідеї. Крім того під час заходу Ви зможете отримати консультації й технічних фахівців - UX-дизайнера (від UX - user experience - досвід користування) та IT-фахівця.
Q: В описі Хакатону ви згадували тренерів. Чому я зможу навчитись?
A: Хакатон включатиме в себе проведення тренінгових сесій на такі теми: медіаграмотності, розвиток критичного мислення, технології. Крім того, польський фахівець з журналістики розкаже про роботу медіа над розвитком критичного мислення у Польщі.
Q: Які вимоги до організації, що подається до участі в конкурсі?
A: До участі в конкурсі запрошуються редакції ЗМІ та команди неурядових організацій, які зацікавлені в реалізації проектів з медіаграмотності і здатні пропонувати й реалізувати технічні компоненти проектів. Організація повинна бути спроможна підписати угоду.
Q: Що ви маєте на увазі під терміном “медіаграмотність"? Які проекти та ідеї можна подавати на конкурс?
A: «Медіаграмотність» - доволі широкий термін. Під цим визначенням ми розуміємо критичне мислення щодо інформації, продемонстроване українськими громадянами (користувачами Інтернету, креативним класом, студентами, вчителями, журналістами й навіть – глядачами ТБ). Детальніше за посиланням.
Q: У нас є чудова ідея, але в команді немає технічного фахівця - чи можемо ми взяти участь?
A: Для реалізації проекту з медіаграмотності важливо мати в команді технічного фахівця (IT-cпеціаліста, дизайнера), який володіє знаннями щодо технічних характеристик пропонованого проекту. Якщо ви переконані що ваша ідея гідна реалізації - сфокусуйтесь на пошуку таких спеціалістів через знайомих та колег.
Q: Ми розробили чудовий проект з бюджетом до $4500, однак ми не впевнені чи зможемо реалізувати проект до кінця січня згідно з вимогами.
A: На жаль, організатори виставляють дедлайн для реалізації проекту - кінець січня 2018 року, адже такі вимоги від грантодавця. Разом з тим, ваша команда за наявності фінансових ресурсів може сконцентруватися на ефективній реалізації проекту з залученням відповідних фахівців, наприклад, з делегуванням частини функцій на аутсорс.
Q: Де можна подивитись останні оновленні щодо підготовки Хакатону?
A: Деталі Хакатону оновлюються у блозі та невдовзі відібрані учасники будуть запрошені у закриту групу у Фейсбуці.
Q: У мене проблеми із заповненням онлайн форми!
A: Будь ласка, зверніться до координатора хакатону Анни Калініченко за тел. (044) 458 44 40, (066) 364 28 08, або за електронною адресою hkalinichenko@internews.ua.
Коментарі
Дописати коментар